
1 Nákup P&G produktu = 1 % na podporu sportu děti a mládeže v ČR
Od 26. dubna až do 23. května probíhá akce v síti drogérií ROSSMANN, kde za každý nákup produktů značek společnosti Procter & Gamble poputuje 1 % České olympijské nadaci. Ta prostředky využije na pořízení raket, tenisek a dalšího sportovního vybavení nebo zaplacení kroužků dětem.
Pomozte svým nákupem i vy! Je to skvělá příležitost, jak můžete podpořit Českou olympijskou nadaci a tím i děti ze znevýhodněných rodin, aniž byste utráceli peníze navíc.

Pomozte svým nákupem i vy!
Je to snadné, stačí si v období trvání akce zakoupíte vybrané produkty značek P&G v síti drogérií ROSSMANN v České republice. P&G za každý zakoupený produkt věnuje 1% z kupní ceny České olympijské nadaci.
Akce se vztahuje na výrobky následujících značek Procter & Gamble: Ariel, Jar, Lenor, Pampers, Ambi Pur, Oral-B, Venus, Satin Care, Always, Head&Shoulders, Pantene, Herbal Essences, Braun, Naturella, Gillette, Old Spice, Blend-aMed, Lenor Unstoppables, Aussie, Blend-a-Dent, Secret, Discreet, Tampax, Mr Proper, Swiffer.
Kompletní podmínky akce zde.
O České olympijské nadaci
Charitativní projekt Českého olympijského výboru Česká olympijská nadace podporuje sportovce ve věku 6-18 let. Nadace pomáhá sportovat dětem, jejichž rodičům chybí finanční prostředky na jejich sportovní aktivity. Podporu mohou získat mladí sportovci ze sociálně znevýhodněných rodin, nebo děti z dětských domovů. Nejde přitom pouze o výjimečně talentované děti. Rozhodující je, aby děti měly chuť pravidelně sportovat. Finanční příspěvek je určen na sportovní vybavení, členské příspěvky, sportovní kroužky a soustředění.
Prezidentem nadace je trojnásobný olympijský vítěz, mistr světa v hodu oštěpem Jan Železný. O udělení podpory rozhoduje komise nadace složená z jejích patronů, kterými jsou olympijští medailisté od XXI. zimních olympijských her. Projekt byl založen 12. 12. 2012. Více informací a pravidla žádosti na webových stránkách nadace.
Lucie Šafářová: Patronka České olympijské nadace
Kampaň „Každodenní šampióni“
P&G je celosvětovým partnerem Mezinárodního olympijského výboru od roku 2010. Na cestě k olympijským a paralympijským hrám v Paříži 2024, spouštíme kampaň „Každodenní šampioni“ v souladu s naším příslibem dodávat vysoce výkonné produkty z naší rodiny důvěryhodných značek, které pomáhají milionům lidí vyhrávat v jejich každodenních úkolech v domácnosti a zároveň vytvářet pozitivní dopad vytvářením lepší budoucnosti pro planetu a společnost.
Ti, kteří si u zúčastněných prodejců vyberou značky P&G, získají dvojí výhodu – produkty s vynikajícím výkonem, které také spouští charitativní dary iniciativám, které mají pozitivní dopad na společnost a planetu.
Jako dlouholetý partner olympijských a paralympijských sportovců jsme měli jedinečné privilegium být svědky každodenního nasazení nejlepších světových sportovců na jejich cestě k tomu, aby se stali šampiony. Víme, že vítězné okamžiky se neobejdou bez tvrdé práce a odhodlání, které každý den sportovci vynakládají. Chcete-li se stát skutečným šampionem, vyžaduje to snahu dosáhnout nejlepšího možného výkonu, vášeň pro vítězství a odhodlání mít pozitivní dopad na lidi a planetu kolem vás.
Cítíme spojení s příběhy o každodenním odhodlání sportovců být tím nejlepším, čím mohou být, protože P&G a naše rodina značek také žijí v každodenních okamžicích, spíše než v cíli. Neustále se inspirujeme, abychom se ukázali lidem, kteří s námi počítají ve svém každodenním životě. Být jejich šampióny každý den – zatímco si myjí vlasy, čistí zuby, chrání svá miminka a uklízejí prádlo, nádobí a domovy. Podobně jako snaha, která pohání sportovce, aby se stali šampiony, se naše značky snaží být šampiony pro naše spotřebitele každý den a přinášejí vám inovace, jejichž výsledkem jsou nejvýkonnější produkty, které mají rovněž pozitivní dopad na komunity a životní prostředí kolem vás.