Always Nenechsitoujit

Always #Nenechsitoujit

Always Nenechsitoujit

Je možné, že až 1 dívka ze 6 v České republice zameškala školu, protože neměla k dispozici menstruační vložky.* Always chce tuto skutečnost změnit a letos v září bude pokračovat s programem #NenechSiToUjit, který byl zahájen na začátku roku 2020 za účelem zvýšení povědomí o této problematice a za účelem nastartování pomoci dívkám v nouzi. Díky podpoře všech, kteří si zakoupili vložky Always v České republice v období od 1. února do 15. března, mohla značka Always darovat víc než 872 tisíc vložek dívkám v nouzi. I vy můžete tento program podpořit a znovu pomoci tím, že si od 1. do 29. září zakoupíte vložky Always.  

V mnoha zemích je menstruace stále tabu a to s sebou nese řadu negativních důsledků. Pro některé dívky to znamená zameškání školy nebo oblíbených aktivit, protože nemají k dispozici potřebné hygienické pomůcky. Místo vložek nebo tamponů používají improvizovanou menstruační ochranu jako je toaletní papír nebo kusy látky. To může mít velmi negativní dopad na jejich pohodlí a sebedůvěru. Mohou přicházet o důležité součásti dospívání, jako jsou koníčky, přátelství či jiné aktivity, které pomáhají budovat sebedůvěru. Touto situací by mohla být postižena skoro každá šestá dívka v České republice.  

Jak můžete tuto akci podpořit? 

1. Za každé balení vložek Always zakoupené v jakémkoliv obchodě po celé České republice v období od 1. do 29. září daruje značka Always jednu menstruační vložku školou povinným dívkám v nouzi. 

2. Akci můžete podpořit také na sociálních sítích, pokud budete na Instagramu sdílet níže uvedenou šablonu s hashtagem #Always #NenechSiToUjit. Každé sdílení znamená další darovanou vložku! 

Always Nenechsitoujit

Závazkem značky Always je pomáhat mladým dívkám po celém světě a zvyšovat jejich sebevědomí. Proto značka spustila kampaň #NenechSiToUjit s novým cílem: podpořit mladé dívky, které si nemohou dovolit základní hygienické potřeby. 

Kampaň #NenechSiToUjit byla poprvé realizována v zimě roku 2020 – kdokoliv mohl tento charitativní program podpořit zakoupením produktů Always v různých obchodech v České republice v období od 1. února do 15. března. Díky tomu jsme věnovali víc než 872 000 vložek dívkám v nouzi. Nyní v našem úsilí ukončit nedostupnost menstruačních pomůcek v České republice pokračujeme.  

Podmínky akce naleznete zde.

*Online průzkum provedený v roce 2018 pro společnost P&G, jehož se zúčastnilo 300 dívek ve věku 18–24 let. 

 

ALWAYS #NenechajSiToUjst

Always Nenechsitoujit

Takmer 1 zo 6 dievčat na Slovensku už niekedy vymeškalo vyučovanie počas menštruácie, lebo nemalo prístup k dámskym hygienickým výrobkom*. V spolupráci so Slovenským Červeným krížom značka Always predstavuje najnovšiu kampaň #NenechajSiToUjst, ktorej cieľom je zmierniť vplyv nedostatočného prístupu k dámskym hygienickým výrobkom na Slovensku. Kampaň môže podporiť každý kúpou vložiek Always v období od 9. septembra do 6. októbra. Za každé balenie vložiek Always zakúpené v tomto období v obchodnom reťazci Tesco na území Slovenskej republiky daruje Always vložku dievčatám v núdzi.

V mnohých krajinách je menštruácia stále tabu, čo prináša mnoho negatívnych dôsledkov. Pre niektoré dievčatá to znamená, že vymeškávajú vyučovanie alebo sa nemôžu venovať svojim obľúbeným aktivitám, pretože nemajú prístup k dámskym hygienickým výrobkom. Namiesto vložiek či tampónov používajú improvizovanú ochranu v podobe toaletného papiera alebo kusa látky, čo môže negatívne vplývať na ich pohodlie a sebadôveru. Zmeškajú svoje koníčky, zážitky s kamarátmi či aktivity, ktoré budujú ich sebadôveru a sú dôležitou súčasťou dospievania. Týmto problémom môže trpieť až 1 zo 6 dievčat na Slovensku.  

Ako môžete pomôcť? 

Za každé balenie vložiek Always zakúpené od 9.9.2020 do 6.10.2020 v obchodnom reťazci Tesco na území Slovenskej republiky venuje Always v spolupráci so Slovenským Červeným krížom jednu vložku školáčkam v núdzi.

Spoločnosť Always je odhodlaná pomáhať dievčatám na celom svete a posilniť ich sebadôveru. Značka spustila v spolupráci so Slovenským Červeným krížom kampaň #NenechajSiToUjst s novým cieľom: podporiť mladé dievčatá v núdzi, ktoré si nemôžu dovoliť základné hygienické výrobky. 

Zmluvné podmienky akcie nájdete tu.

* Online prieskum v mene spoločnosti P&G, ktorého sa v roku 2019 zúčastnilo 306 dievčat vo veku od 18 do 24 rokov. 

Objevte Značky P&G