Společnost P&G se zavazuje k 2 021 dobrým skutkům v tomto roce a inspiruje svojí kampaní „Vést s láskou“

3 minuty čtení

Image - lead with Love - Společnost P&G se zavazuje k 2021
  • Jako jeden z prvních dobrých činů v roce 2021 poskytne společnost P&G a její značky zdravotní, hygienické a čisticí produkty, ochranné obleky a finanční podporu na pomoc v boji s pandemií COVID-19 v hodnotě několika desítek milionů dolarů.

  • Kampaň Vést s láskou spojuje dlouhodobé a trvalé úsilí společnosti P&G v oblasti sociální problematiky a environmentální udržitelnosti.

  • Společnost P&G vyzývá k tomu, aby se rok 2021 stal rokem, kdy se všichni budou snažit konat více dobra. Velkou odezvu zaznamenal silný a kreativní snímek Emoce.

Společnost Procter & Gamble se na začátku roku 2021 zavázala k symbolickým 2 021 dobrým skutkům, které v tomto roce vykoná. Začíná tím, že přispěje produkty pro zdraví, hygienu a čistotu, věnuje osobní ochranné prostředky a pokračovat bude finanční podporou určenou na boj s COVID-19 v celosvětové hodnotě desítek milionů dolarů.

P&G také představuje kampaň s názvem Vést s láskou, která zahrnuje také společenskou výzvu, aby se rok 2021 stal rokem, kdy se všichni spojíme a budeme dělat více nejen pro komunity či rovnost, ale i naši planetu. Společnost P&G při této příležitosti představila krátký spot Emoce, který zdůrazňuje osm pocitů, s nimiž se lidé rodí.

V České republice bude i v novém roce P&G a jeho značky nadále úzce spolupracovat s mnoha dlouholetými partnerskými organizacemi, jako je Český červený kříž, Česká potravinová banka nebo dětské SOS vesničky.

„My v P&G věříme, že máme velkou odpovědnost vůči společnosti a budeme pokračovat v tom, abychom využívali náš dosah a zdroje a byli hnacím motorem dobra a růstu,“ řekl David Taylor, předseda představenstva, prezident a generální ředitel společnosti P&G. „P&G se zavazuje k projektu Vést s láskou a 2 021 činům dobra, které budou mít za cíl trvalý pozitivní dopad na komunity a společnost po celém světě."

Společnost Procter & Gamble uvede nové programy během roku 2021 a bude také pokračovat ve svých předešlých projektech. Například:

  • Pampers bude pokračovat ve svém závazku poskytnout každému dítěti co nejlepší start do života. Nejmenším miminkům, která se narodí extrémně předčasně, poskytuje Pampers plenky Pampers Preemies, speciálně navržené tak, aby zajistily nepřerušovaný spánek a ochranu citlivé pokožky. Ve spolupráci s organizací Nedoklubko darovala značka Pampers v loňském fiskálním roce více než 260 000 kusů těchto nejmenších plenek neonatologickým centrům po celé České republice a pokračuje v podpoře i v letošním roce, aby zajistila co nejvíce klidných nocí těm nejmenším dětem.

  • Always darovala více než 40 milionů hygienických potřeb v reakci na celosvětovou pandemii COVID-19. V roce 2021 bude společnost Always pokračovat v oceňovaném programu #EndPeriodPoverty a ve svém dlouhodobém globálním vzdělávacím programu Puberty & Confidence Education, který každoročně osloví více než 18 milionů dětí, rodičů a učitelů.

  • Pantene bude i nadále využívat svůj hlas na pomoc onkologickým pacientům v České republice. V roce 2020 věnovalo Pantene 161 500 Kč nadaci Daruj vlasy na výrobu paruk pro onkologicky nemocné ženy. Značka Pantene, která je přesvědčena o tom, že vlasy mohou změnit svět k lepšímu, se také zavázala snižovat svou environmentální stopu a vyrábět produkty, které fungují s menší spotřebou vody.

„Rok 2020 nám jasně ukázal, na čem skutečně záleží a jakou roli mají podniky a značky ve společnosti zastávat,“ řekl Marc Pritchard, ředitel značek P&G, a dodává: „Naše reklamy oslovují lidi po celém světě, a proto máme jedinečnou pozici a příležitost, abychom mohli podněcovat diskuze, otevírat srdce a inspirovat lidi všude po světě tak, aby jednali s láskou."

Společnost Procter & Gamble pracuje také na splnění svých dalších cílů udržitelnosti, například nulového odpadu z výroby putujícího na skládky ve všech výrobních závodech P&G po celém světě. P&G také v loňském roce zrychlil svá opatření na ochranu klimatu a spustil projekt „Je to náš domov“, v rámci kterého se společnost zavázala být po dobu jednoho desetiletí uhlíkově neutrální.