ČASTÉ OTÁZKY

Cashback Braun 2024

1. Které značky jsou do akce Cashback zapojeny?
Jedinou značkou společnosti P&G zapojenou do akce Cashback je Braun.

2. Můžu nakoupit v kterékoli prodejně v České republice, nebo se akce vztahuje pouze na jeden konkrétní obchodní řetězec?
Akce se nevztahuje pouze na jeden obchodní řetězec. Nakoupit můžete v kterékoli části země, musíte ale splnit podmínky specifikované v pravidlech.

3. Jak akce Cashback funguje?
a. Kupte si výrobek či výrobky značky Braun, které jsou do akce zapojeny, v období od 1. listopadu 2024 do 30. prosince 2024.
b. Uchovejte si účtenku a obal výrobku.
c. V období od 1. listopadu 2024 do 31. prosince 2024 navštivte webovou stránku https://mujsvet-pg.cz/cashback-braun-cz. Přihlaste se, nebo se jakožto nový uživatel zaregistrujte, a nahrajte doklad o zaplacení. 
d. Po 15 dnech od úspěšného ověření dokladu o zaplacení ze 3. kroku obdržíte e-mail. Výrobek prosím vyjměte z obalu, na papír ručně napište svůj jedinečný kód a společně vyfoťte. Druhou fázi potvrzení o nákupu dokončíte tak, že nahrajete čárový kód výrobku a fotografii výrobku s ručně psaným jedinečný kódem, kterou jste předtím pořídili. Zadejte své údaje o účtu IBAN a prostřednictvím zprávy SMS ověřte své telefonní číslo.

Příklad:

  e. Peníze se Vám vrátí v částce, která se shoduje s cenovými hladinami uvedenými v přehledu níže a s obchodními podmínkami akce.

Hrubá, konečná, zaplacená cena výrobků Braun v Kč Vrácená částka v Kč 
 1 500 – 2 000  200
 2 001 – 5 000  500
 5 001 – 10 000  1000
 10 001+  2000

4. Co se pod pojmem „doklad o zaplacení“ rozumí?
Pod pojmem „doklad o zaplacení“ se rozumí účtenka nebo faktura vystavená jednotlivci. Online potvrzení o objednávce, snímky obrazovky ani ručně psané účtenky nebudou přijaty jakožto platný doklad o zaplacení.

5. Kde najdu „jedinečný kód“, který potřebuji ve druhé fázi ověřování?
Jedinečný kód automaticky vygeneruje webová stránka. Odkaz na webovou stránku Vám bude poslán do e-mailové schránky během 15 kalendářních dní po úspěšném předložení dokladu o zaplacení.

6. Kolikrát můžu o vrácení peněz zažádat?
Každý uživatel může o vrácení peněz zažádat jednou za každý provedený nákup.

7. Dokdy musím účtenku nebo fakturu předložit?
Platný doklad o zaplacení můžete nahrát od 1. listopadu do 30. prosince 2024, nákup musí být proveden v období od 1. listopadu do 30. prosince 2024.

8. Kdy budou peníze převedeny na můj účet?
Peníze budou převedeny během 30 pracovních dní po úspěšné druhé fázi ověření. Po úspěšném ověření budou peníze automaticky převedeny v souladu s platební metodou, kterou jste uvedli na svém účtu IBAN.

9. Jak postupovat, když nevím, co mám dělat, nebo když potřebuji pomoc?
a. Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře na naší webové stránce: Kontaktujte nás | Braun. Zákaznický servis Vás požádá o poskytnutí Vašeho „ID čísla uživatele“. Kde toto číslo najdu?
I. Přihlaste se do svého účtu.
II. Klikněte na ikonku nákupního vozíku, otevře se okno.
III. Klikněte na ikonku se 3 horizontálními čárami v levém horním rohu okna.
IV. V horní části okna se objeví Vaše ID číslo uživatele.
b. Pokud bude doklad o zaplacení úspěšně přijat, do své e-mailové schránky od nás obdržíte referenční číslo o zásilce. Na toto číslo se můžete v další komunikaci s námi odkázat.